דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות האיכות בשיפוץ אמבטיה 

מאת    [ 26/07/2012 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 1523 פעמים ]

אז איך אתם אוהבים את האמבטיה שלכם?
הקירות בצבע לבן מבריק, בצבע חום, עם אריחים צבעוניים או סתם בשחור לבן?
הרצפה חלקה או מחוספסת, מט או מבריקה??
תיאורה מרכזית או הרבה נקודות אור?

ישנם חדרים שונים בבית שמשמשים לצורך פונקציות שונות ובהתאם לכך הם עשויים להיתפס על ידינו כמשמעותיים יותר ופחות. בין החדרים בבית ישנו כמובן חדר האמבטיה. אין בית בלי אמבטיה. אמבטיה בתקופתנו היא בסיסית לכל בית וברוב הבתים ניתן לראות יותר מאמבטיה אחת. השימוש בחדר האמבטיה נעשה כמובן לצורך רחצה וניקיון אך האמבטיה יכולה להיות יותר ממקום הרחצה- היא יכולה להיות גם מקום של הירגעות, הנאה, נוחות ופינוק. על מנת ליצור באמבטיה שלכם את האווירה הנעימה הזו לעיתים תצטרכו להיעזר ב- שיפוץ אמבטיה.

שיפוץ האמבטיה עשוי להיות תהליך לא קל. לעיתים, נצטרך לעשות הרבה יותר מאשר להחליף את גוף האמבטיה עצמו. מקרים כאלה בהם נדרש שינוי דרסטי עשויים לכלול החלפה של הצנרת ושינוי של האינסטלציה הקיימת. חשוב מאד לדעת שתהליך עיצוב אמבטיה נוגע לא רק לבחירה של הכלים הסניטרים אלא גם לחיפוי הנבחר לקירות (נדרש לצורך הגנה על הקיר מפני רטיבות רבה שקיימת בחדר הזה) ובבחירת אבזור מעניין שיתאים לעיצוב החדר שאנו מנסים ליצור. כדאי להתכונן להכרות עם מגוון רחב של מושגים שיצריכו ממכם מאמץ מסוים על מנת להבין את הכוונה העומדת מאחוריהם.

 שיפוץ אמבטיה מקנה מראה אחר לאמבטיה שלנו. מלבד הצד של העיצוב, חשוב לדעת שאיכות המוצרים הנבחרים לאמבטיה שלנו חשובה ביותר. אמבטיה היא לא חדר שינה, אמבטיה היא חדר שנתון בסיכון למפגעים שונים ולא רק בגלל הרטיבות הרבה הקיימת בו. היות ואנו רוצים אמבטיה עמידה וחדר אמבטיה שיחזיק במראה חדש ומזמין לאורך זמן חשוב לבחור במוצרים מוכרים ובעלי שם שנודעים גם בשל עמידותם.

 לסיכום - שיפוץ אמבטיה הוא תהליך שעשוי להיות מהנה ביותר אך גם מתיש ומלווה בקשיים. כמו בכל שיפוץ של חדר אחר, גם כאשר אנו בוחרים לשפץ את האמבטיה תמונות שונות לגבי התוצאה חולפות בראשינו ונותנות לנו כוחות להמשיך בתהליך (או במקרים פחות נעימים מלחיצות אותנו כי הן רחוקות מהמציאות בשטח). בכל אופן, כדאי לקחת את כל התהליך בשמחה ובכיף. בחירת המוצרים לחדר האמבטיה יכולה להיות בהחלט מהנה וכאשר נשתמש במשקפיים ורודות לאורך כל התהליך יכול להיות שנפיק ממנו הנאה רבה.    

כותב המאמר : אמנון ברוך - קבלן שיפוצים, הבעלים של קבוצת דניאל - חברת שיפוצים גדולה וותיקה המספקת פיתרונות שיפוצים כלליים לכל מטרה, פרטית ועסקית, חושבת על הפרטים הקטנים ביותר כמו גם על המכלול. החברה מבטיחה לכם רמת תכנון מקצועית, המעלה בקנה אחד את הפונקציונאליות, יופי ועיצוב ועמידה בתקציב המוגדר מראש. בתיק העבודות תמצאו שיפוץ אמבטיה, שיפוץ דירה, שיפוץ בית, שיפוץ משרדים, שיפוץ אולמות אירועים ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב